პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში
მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად
ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
|
|||||||||
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
|
|||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
|||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
0
|
|||||||||
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
0
|
|||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
|||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
0
|
|||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
|
|||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
|||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
0
|
|||||||||
ჯამი
|
6
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა ზეპირმეტყველებაში
შეფასების კრიტერიუმები |
ქულები
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
0–1
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება,
არგუმენტები, დასკვნა)
|
0–1
|
გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად
ავითარებს მას
|
0–1
|
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
|
0–1–2
|
გამოაქვს ადეკვატური დასკვნები
|
0–1-2
|
ენობრივი უნარ–ჩვევები
|
|
ადეკვატურად იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის
დამახასიათებელ არავერბალურ საშუალებებს (მაგ.ჟესტიკულაციას,ინტერვალს
საუბარში,ხმის სხვადასხვა დონეს)
|
0–1
|
იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ
ენობრივ–გრამატიკულ ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს(მაგ.განკერძოებულ
სიტყვებს,გამოთქმებს,ჩართულს,პირობით–შედოგობით კონსტრუქციას და ა.შ)
|
0–1
|
აქვს საინტერესო მოსაზრებები,მოჰყავს ორიგინალური
არგუმენტები,მაგალითები
|
0–1
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობაა 10
|